Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Ένα σύγχρονο “θαύμα” του Παϊσίου. Ο Μαξ που σώθηκε από τον θάνατο…

http://img.hiphop.gr/oct2011/artemis-lykos-main.jpg

Η μία έκπληξη διαδέχεται την άλλη...
Ομολογώ πως ποτέ δεν περίμενα - μιλάω και ως μουσικός - από την χιπ-χοπ μουσική να βγουν τέτοια διαμάντια!
Γιατί ίσως τελικά, σημασία έχει το γενικό μήνυμα κι όχι το είδος της μουσικής...
Όταν έβλεπα τον μεγάλο μου γιο να χορεύει και να τραγουδάει χιπ-χοπ τον χαιρόμουνα μεν αλλά σκεφτόμουνα «της ηλικίας του είναι - θα περάσει» προσδοκώντας κατά βάθος «να περάσει»...
Τώρα είμαι πεπεισμένος πλέον ότι δεν είναι η μουσική που κάνει ένα τραγούδι σπουδαίο αλλά η ψυχή που το δημιουργεί.
Η ζωή εώς το τέλος κρύβει μεγάλες εκπλήξεις τελικά, αρκεί να είμαστε ανοιχτοί και δεχτικοί και το μοναδικό πράγμα που δεν περίμενα στην ηλικία μου είναι να χορεύω και να τραγουδάω χιπ-χοπ - του παλιού μου συμφοιτητή - με τον γιο μου...
Τι άλλο θα δούμε!
OLYMPIA.GR 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...