Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

H Μαρία Πανοσιάν γράφει μουσική και θέλει να της δώσει εικόνα

Post image for Μαρία Πανοσιάν

Τι κάνεις;
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Κύπρο, τα τελευταία 15 χρόνια μένω στην Αθήνα. Παρακολούθησα μαθήματα πιάνου για 10 χρόνια, παίζω επίσης κρουστά και κιθάρα. Σπούδασα ηχοληψία στην Αθήνα. Και από τα 16 μου παίζω μουσική ως dj σε μπαράκια στην Αθήνα και την Κύπρο.
Από το 2005 εργάζομαι στον ραδιοφωνικό σταθμό “Στο Κόκκινο” ως ηχολήπτρια και εκεί παρουσιάζω κάθε Κυριακή την εκπομπή μου με τίτλο “Το Λάθος Είναι Το Σωστό”. Παράλληλα τραγουδώ στο συγκρότημα των “Ελελεύ” και το 2011 έγραψα το πρώτο μου προσωπικό άλμπουμ που κυκλοφορεί από την εταιρεία OnAir music με τίτλο “Πατώματα Βρεγμένα”, με δική μου μουσική και ενορχήστρωση. Ένα πολύ προσωπικό άλμπουμ που περιγράφει τα συναισθήματα ενός χωρισμένου. Δεκαπέντε συνολικά κομμάτια, 15 μικρές ιστορίες και πιο συγκεκριμένα 12 ορχηστρικά, ένα κομμάτι με αποσπάσματα της Αλκυόνης Παπαδάκη από το βιβλίο της με τίτλο “Το ταξίδι που λέγαμε”, ένα ποίημα της Έμιλυς Παύλου από το βιβλίο της με τίτλο “Τα μυστικά του κόσμου” και ένα τραγούδι με δικούς μου στίχους. Πρωταγωνιστής του άλμπουμ είναι το πιάνο σε ένα ύφος ακουστικοηλεκτρονικό με αρκετά κλασικά στοιχεία που περιγράφουν συναισθήματα.
Από τι επηρεάζεσαι;
Συνήθως η έμπνευση γεννιέται σε στιγμές συναισθηματικής φόρτισης. Μπορεί να είναι ένας έρωτας, ένας χωρισμός, μια απογοήτευση, ένα κοινωνικό ζήτημα. Η έμπνευση έρχεται μέσα από σκέψεις και προβληματισμούς. Μέσα από καταστάσεις που μου γεννούν έντονα και δυνατά συναισθήματα.
Τι θέλεις;
Θα ήθελα να ντύσω με μουσική μου ταινίες, παραστάσεις θεάτρου και χορού. Μου αρέσει η ιδέα του παντρέματος της εικόνας με τον ήχο, πιστεύω πως αυτά τα δυο μαζί δημιουργούν ακόμη πιο έντονα συναισθήματα στον θεατή-ακροατή. Να μοιράζομαι τη μουσική μου και να ξυπνώ συναισθήματα στον ακροατή.
http://parathyro.com/?p=2481

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...