Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Διαμαντίδης: «Ένα χαμόγελο για τους Έλληνες»


Ο κορυφαίος αμυντικός της Ευρώπης, Δημήτρης Διαμαντίδης με δηλώσεις του στην συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του αγώνα με τη Μακάμπι Τελ Αβίβ και την κατάκτηση του τροπαίου, αναφέρθηκε στον Ζέλικο Ομπράντοβις, στην Ελλάδα και στο παιχνίδι με τους ισραηλινούς. «Είναι πολλά μέσα στο κεφάλι μου αυτή τη στιγμή. Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τον ευρωπαϊκό τίτλο και πριν ξεκινήσουμε θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον προπονητή μου, στον κόσμο, στους συμπαίκτες μου που βοήθησαν πολύ. Ανεξαρτήτου ομάδας, ελπίζω στην Ελλάδα να δώσαμε ένα μικρό χαμόγελο γιατί η χώρα μας περνά πολύ άσχημες στιγμές, ζει άσχημα πράγματα και ελπίζουμε με αυτόν τον τίτλο να δώσαμε έστω και λίγη χαρά με αυτόν τον τίτλο». Στη συνέχεια ανέφερε: «Δεν έχω πολλά να πω για το παιχνίδι, αφού τα είπε όλα ο κόουτς μου. Είναι μεγάλη η χαρά και η ικανοποίηση γιατί προσπαθήσαμε στο γήπεδο. Κάναμε ένα καλό παιχνίδι, ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο και είμαστε ευτυχείς που πήραμε για μία ακόμα φορά τον τίτλο». Ερωτηθείς πως νιώθει για τα καλά λόγια του προπονητή του, Ζέλικο Ομπράντοβιτς, ο Δημήτρης Διαμαντίδης είπε: «Είναι μεγάλη τιμή να ακούς από έναν άνθρωπο, όπως είναι ο Ομπράντοβιτς, τόσο μεγάλα λόγια. Το άθλημα όμως δεν είναι ατομικό, είναι ομαδικό. Δεν κάνω στίβο, παίζω μπάσκετ. Προσπαθούμε όλοι και ο καθένας κάνει ότι μπορεί, κι εγώ κάνω ότι μπορώ. Κάποιες φορές θα βγει, κάποιες άλλες όχι. Έχουμε συνηθίσει στις επιτυχίες και για αυτό όλα πάνε καλά. Το δύσκολο είναι στις αποτυχίες, εκεί βλέπουμε τα λάθη μας, σκεφτόμαστε πως μπορούμε να βελτιωθούμε. Ευχαριστώ και πάλι τον προπονητή μου για τα λόγια του, είναι μεγάλη τιμή για μένα». Σε ερώτηση σχετικά με το γιατί επέλεξε τους Μπατίστ και Τσαρτσαρή να σηκώσουν μαζί την Κούπα, ενώ στο παρελθόν είχε κάνει το ίδιο με τον Φραγκίσκο Αλεβέρτη, απάντησε: «Νομίζω ότι το αξίζουν και ο Τσαρτσαρής και ο Μπατίστ». Και τέλος σε ερώτηση για το ενδεχόμενο να μετακομίσει στο ΝΒΑ αλλά και το μέλλον του στην Εθνική είπε: «Είμαι πολύ χαρούμενος στον Παναθηναϊκό και δεν θέλω να συνεχίσω στο NBA. Όσον αφορά στην Εθνική ομάδα, δεν είναι αυτή η κατάλληλη στιγμή να μιλήσουμε για την Εθνική. Είμαι χαρούμενος για όσα μου έχει προσφέρει αλλά κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσεις. Όσον αφορά στο ΝΒΑ, όχι δεν το σκέφτομαι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...