Του Κώστα Γεωργουσόπουλου
Κάποιος δεν πρέπει να ντραπεί σ αυτόν τον έρµο τόπο; Είναι εικόνα εκπαίδευσης (δηµόσιας, ιδιωτικής και... παραπαιδείας) αυτή που παρουσιάζεται στα αποτελέσµατα των εισαγωγικών εξετάσεων στις ανώτατες σχολές; (Θυµίζω πως και τα ΤΕΙ έχουν γίνει πλέον ανώτατη εκπαίδευση).
Οι µισοί και πάνω εισαχθέντες στα ανώτατα ιδρύµατα πριν από 30-40 χρόνια θα ήταν ή απορριφθέντες ή µετεξεταστέοι στη δευτεροβάθµια εκπαίδευση. Και τώρα θα γίνουν φοιτητές!! Ποιοι; 25% βαθµολογήθηκαν κάτω από τη βάση στη Νεοελληνική Γλώσσα, 54% στην Ιστορία Γενικής Παιδείας, 45% στην Ιστορία Θεωρητικής Κατεύθυνσης (δηλαδή φιλόλογοι, αρχαιολόγοι, νοµικοί κ.τ.λ.), 61% στα Μαθηµατικά, 61% στη Φυσική, 49% στα Αρχαία Ελληνικά (υποψήφιοι δάσκαλοι, φιλόλογοι, ιστορικοί, αρχαιολόγοι!).
Και αριστούχοι 1,60% στα Νέα Ελληνικά, 6% στα Μαθηµατικά και 5,5% στη Φυσική, 3% στη Λογοτεχνία. Αυτοί όλοι πήραν απολυτήριο λυκείου. Μπορούµε να µάθουµε το ποσοστό αριστούχων; Μπορούµε να µάθουµε τι βαθµούς είχαν στο απολυτήριο όσοι πάτωσαν στα Νέα Ελληνικά και στα Μαθηµατικά;
210.114 γραπτά φέτος βαθµολογήθηκαν κάτω από τη βάση. Τι βαθµούς είχαν αυτοί οι συνέλληνες στο απολυτήριο; Με βάση τα 10.000 µόρια θα υπάρχουν πρωτοετείς φοιτητές που θα εισαχθούν µε 4.000 µόρια, δηλαδή απλοελληνικά µε 4 µε άριστα το 20!!
Με γεια µας µε χαρά µας.
Κανένα ΔΝΤ, ρε παιδιά, δεν υπάρχει να µας δανείσει Γράµµατα Σπουδάγµατα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου